Menu Close

Netradicinė ugdomoji veikla lauke „Miško takeliu keliaujant“

Spalio 21 d. „Voveriukų“ grupės ugdytiniams ugdomoji veikla vyko neįprastai. Apsirengę iškeliavome į „mišką“. „Miškas“ – tai lauko aikštelėje sukurtos ugdymosi erdvės. Iš pradžių „Voveriukų“ vaikai keliavo „traukinuku“, po to turėjo įveikti sportines užduotėles: pereiti siauru liepteliu per upelį, peršokti balutes, apibėgti kalveles. Atkeliavę į „mišką“ vaikai „sutiko miško gyventojus“ (žvėrelių paveikslai), kuriuos turėjo pavadinti ir apibūdinti, samprotauti apie jų gyvenimo būdą miške. Toliau taikydami „Mąstymo įpročių“ metodą kūrėme dvigubo burbulo žemėlapį – bandėme palyginti du miško žvėrelius voverę ir vilką, rasti jų panašumus ir skirtumus. Po bendros veiklos ugdytiniai pasiskirstė grupelėmis ir savarankiškai atlikinėjo lavinamąsias ir kūrybines užduotis. Vaikai mokėsi sudėlioti gyvūnus nuo mažiausio iki didžiausio ir atvirkščiai, dėliodami atskiras paveikslėlių dalis bandė surasti ir atskirti kuriam gyvūnui, kurie pėdsakai priklauso, ežiukams – surasti reikiamą kiekį spygliukų ir juos suskaičiuoti. Veikdami kūrybiškai, iš statybinių konstravimo detalių ir įvairios gamtinės medžiagos statė, kūrė būstus miško žvėreliams, kad jiems būtų šilta žiemoti miške. Taip pat vaikai „miške“ rado ir neįprastų kaštonų – „kaštonų-raidelių“ , kurių pagalba galėjo sudėlioti savo vardą tiesiog ant pievelės. Smagu, sužinoti, kurti, veikti kartu! Kūrybinė-pažintinė veikla lauke parodė kokia įdomi ir prasminga gali būti vaikų veikla lauke, įprastoje žaidimų aikštelėje, įvairiais metų laikais. Veikla vykdoma pagal Erasmus+ KA229 mokyklų mainų partnerysčių projektą „Ecochild“ Nr. 2019-1-EL-KA229-062519_3

Mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą, Renata Dirmantienė

2020-10-22

Non-traditional educational activities in the field “Travelling by the forest path”   

On 21 October the educational activities for the pupils of “Voveriukai” group were unusual. They had a trip to the “forest”. “Forest” is an educational space created in an outdoor yard. At first, the children travelled by “train”, then they had to overcome some tasks: to cross a narrow footbridge through a stream, to jump over puddles, to run around hills. When they came to the “forest”, the children “met the inhabitants of the forest” (paintings of beasts) and had to name and describe them, as well as think about their way of life in the forest. After the joint activities, the children were divided into groups and performed educational and creative tasks independently. Creative-cognitive outdoor activities have shown how interesting and meaningful children’s activities can be outdoors, in a regular playground, at different times of the year. The activity is carried out under the Erasmus + KA229 school exchange partnership project ‘Ecochild’ No. 2019-1-EL-KA229-062519_3

Teacher working under the pre-school education programme, Renata Dirmantienė

 

Skip to content