PROJEKTAS „Atvirukai iš Europos“ („Postcards from Europe“)
Į eTwinning projektų jūrą sėkmingai įsiliejo Kėdainių lopšelio-darželio „Puriena“ vyresnioji auklėtoja Marytė Mockienė ir auklėtoja Lina Bartuševičienė dalyvaudamos projekte „Postcards from Europe“. „Postcards from Europe“ – tarptautinis projektas, kurio tikslas – atvirukų, kuriuose vaizduojami įvairių šalių kultūriniai aspektai, siuntimas / gavimas, žemėlapio sudarymas, minint Europos metus 2018. Partneriai – Portugalija, Vokietija, Graikija, Rumunija, Ispanija, Lietuva, Moldovos Respublika, Prancūzija, Suomija, Makedonija, Kroatija, Serbija, Ukraina, Jungtinė Karalystė, Lenkija, Slovakija, Turkija, Bulgarija. Džiugina atgalinis ryšys – gavome daug ir įvairių atvirukų su šalies simboliais, įžymiais objektais, lankytinomis vietomis, nuostabiais peizažų vaizdais, gavome net nacionalinių receptų! Gavome nuoširdžių laiškų, su šilčiausiais linkėjimais, nuostabių piešinių. Viso projekto metu (kuris vyko nuo 2018-02-23) jutome nuostabų vienybės jausmą, jog mes visi – esame tarsi viena šalis, viena Europa! Projekte ORMANDAN OKULA 4 MEVSIM (4 metų laikai), kuris vyko nuo 2018-01-31, dalyvavo vyresniosios auklėtojos Marytė Mockienė ir Evelina Rajunčienė. Dėkojame Kėdainių lopšelio-darželio projektų vadovei Astai Pukienei už pagalbą vykdant šiuos projektus.
Organizavo auklėtoja Lina Bartuševičienė ir vyresnioji auklėtoja Marytė Mockienė
PROJEKTAS „Pirštų mankštos ritmu“ („In fingers execise rhythm“)
Smulkiosios motorikos ugdymas(is) turi teigiamos įtakos kalbėjimo ir kalbos sutrikimams įveikti, todėl ši veikla yra ypač svarbi įveikiant minėtus sunkumus. Šįmet mūsų mokyklos-darželio „Puriena“ ugdytiniai dalyvavo eTwinning tarptautiniame projekte „Pirštų motorikos ritmu“. Projekto veiklos prasidėjo 2016 m. spalį ir baigėsi 2017 m. kovą. Prie mūsų inicijuoto projekto veiklų prisijungė partneriai iš Europos ikimokyklinio ugdymo įstaigų: ugdytiniai ir logopedė Zijada iš Bosnijos ir Hercegovinos, logopedė Ivanka ir jos ugdytiniai iš Kroatijos ir logopedės iš Lietuvos Lina ir Solveiga su mokiniais. Projekto metu dalinomės pirštukų mankštos pavyzdžiais, kurie būtų patrauklūs išbandyti 4–6 metų amžiaus vaikams projekto partnerių mokyklose. Patirtimi pasikeisti padėjo logopedžių pasirinkti IKT įrankiai. Besibaigiant projektui partneriai sukūrė plakatus „Pirštų mankštos ritmu Top 3“, kuriuose atsispindėjo projekto partnerių pasiūlyti ir kiekvienos logopedės ugdytinių išbandyti labiausiai patikusių pratimų trejetukai (TOP 3). Tikiuosi, kad projekte dalyvavusių ugdytinių ir mokinių į ugdymo turinį integruotos projekto veiklos paįvairino kasdienes pamokėles, praplėtė bendravimo ir bendradarbiavimo ribas, supažindino su technologijų įvairove. Šįkart kviečiu visus besidominčius kalbos ugdymu: pamankštinkime pirštukus – juk kartu su savo vaikais smagiau.
Organizavo Gitana Danilevičienė
2017-04-04