„Erasmus KA1“


„Ankstyvojo mąstymo mokykla – mokymasis mokyti kitaip“

Ketvirtoji diena prasidėjo kartu su šių mokymų koordinatore Petra, kuri kartu su mumis diskutavo apie vaikų ir tėvų pasirengimą pradėti lankyti ugdymo įstaigą. Dalinomės užsienio šalių patirtimi, kaip bendradarbiaujame su vaikų tėvais bei kaip mokytojai dalinasi vaikų pasiekimais ar patiriamais sunkumais. Ryšys tarp vaikų, tėvų ir mokytojų yra labai svarbus, tik taip galime visi kartu pasiekti puikių rezultatų. Galiausiai antrąją mokymų dalį praleidome viename iš  La Lagunos parkų, kuriame atlikome kelis praktinius užsiėmimus, siekiant perprasti komandinio darbo svarbą, vienas kito supratimą. Kūrėme bendrą piešinį siekdami rasti harmoniją tarpusavyje. Įsitikinome dar kartą, jog veiklos lauko aplinkoje suteikia tikrai daug gerų ir teigiamų emocijų.

Mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą, Greta Stundžienė


Antra ir trečia mokymo kursų dienos buvo skirtos ryšiui tarp gamtos ir vaikų ugdymo, supažindinti ir suprasti Valforfo pedagogikos elementus. Visa informacija perteikta buvo neįprastoje aplinkoje: Anagos parke, kopiant į kalnus, šlapiais šlaitais bei leidžiantis atgal, stebint nuostabius vaizdus. Trečiadienį vykome į Santa Kruzo miestą ir Sanabria Garcia parke kartu su dėstytoja Orotava (profesionalia šokių mokytoja) aktyviai vykdėme edukacines veiklas naudojant kūną. Holistiniam ugdymui nėra ribų, reikia išnaudoti visas galimybes… to mokyti vaikus ir su jais aktyviai veikti kartu.

Mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą, Greta Stundžienė

2021-08-12


„Erasmus+“ 1 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo mobilumo projektas „Ankstyvojo mąstymo mokykla – mokymasis mokyti kitaip“ jau prasidėjo nuo pirmadienio Ispanijoje, kur nagrinėjama „Holistinio požiūrio į ankstyvąjį ugdymą“ tema. Susirinko pedagogai iš Lenkijos, Vengrijos, Rumunijos, Čekijos ir Lietuvos. Tiesa, mūsų nedaug, bet kartu studijuoti mažoje grupėje yra lengviau. Išklausytas rimtas įvadas į holistinį švietimą, jo suvokimą, komandų formavimą bei neverbalinę komunikaciją.

Direktorė Birutė Naruševičienė

2021-08-11


„Purienos“ pedagogai Ispanijoje

Beveik po pusantrų metų vėl pratęstas ,,Erasmus+ mobilumo projektas ,,Tarpkultūrinis bendradarbiavimas – pažangesnė ikimokyklinė įstaiga ir geresnė ugdymo(si) kokybė” kvalifikacijos tobulinimo kursuose Ispanijoje. Šiais metais taip pat vyko dvi mokytojos, kurios jau pirmą dieną buvo įtrauktos į aktyvią projektinę veiklą.  Trečią dieną „Esmovia“ centre analizavome kas yra empatija. Tai gebėjimas patirti ir suprasti kito žmogaus mintis, jausmus bei būklę jų pačių akimis. Empatijos dėka mes nieko neverčiami elgiamės gailestingiau. Tai bandėme aptarti, kalbėdami apie įvairias šalis. Ketvirtą dieną „Esmovia“ mokymų centre toliau analizavome žmogaus pažinimą per emocijas. Kūrėme savo emocijų ratus, kuriuos spalvinome įvairiomis spalvomis –  priklausomai kaip jautiesi šią dieną. Bandėme atspėti kito žmogaus emociją, kai naudojama tik kūno kalba. Kūrėme „Esmovia“ reklaminį plakatą. Aplankėme įžymųjį Valensijos delfinariumą. Štai ir baigėsi mūsų projektas, kuriame dalyvavome. Septyni Italijos pedagogai ir dvi pedagogės iš Lietuvos gavome sertifikatus „Tarptautinis bendradarbiavimas yra žingsnis pažangesnio ikimokyklinio ugdymo ir geresnio išsilavinimo link“. Trumpai aptarę mūsų nuveiktus darbus, vykome į ekologišką ūkį, kur patys gaminome nacionalinį ispanų valgį – paeliją. Prie vaišių stalo dalijomės įspūdžiais, kuriuos patyrėme saulėtoje Ispanijoje.

Mokytojos, dirbančios pagal ikimokyklinio ugdymo programą, Roma Činikienė ir Gražina Žiužnienė

2021-07-08

Švietimo naujienos

Kėdanių mugė

Rikos aikštė


PROJEKTAS „Tarpkultūrinis bendradarbiavimas – pažangesnė ikimokyklinė įstaiga ir geresnė ugdymo(si) kokybė“

Paskutinę dieną Valensijoje praleidome išvykoje, siekiant aplankyti vieną iš Valensijos mokyklų, susipažįstant su jų mokymo sistema, aplinka, taikomais metodais. Sugrįžę į „Esmovia“ mokymų centrą, visiems mokymų dalyviams buvo išdalinti pažymėjimai, o paskutinę dieną vainikavo kelionė į vietinį ūkį, siekiant išmokti pasigaminti ispanų tradicinį patiekalą „Paella“.

2019-11-16


Ketvirtąją dieną „Esmovia“ mokymų centre daugiausia dėmesio skyrėme individualiam darbui. Mokėmės įvertinti savo galimybes, siekiant naujų tikslų ateityje. Tam pasiekti, išbandėme dar vieną inovatyvų būdą – Mandalą. Kuomet iš skirtingų iškarpų žurnaluose bandėme pavaizduoti savo ateities viziją, kokie mes norime būti savo profesinėje srityje ar asmeniniame gyvenime. Taip pat turėjome paskutinę dieną kartu su mūsų šaunia studijų lektore Kelsie, kuri mus uždegė savo energija ir pozityvumu. Tai ką mes patyrėme jos mokymų metu, yra neįkainuojama, ir kaip ji pasakytų labai „Powerful“ (galinga).

2019-11-15


Trečioji diena „Esmovia“ centre. Kalbėjome apie projektines veiklas savo ugdymo įstaigose. Kaip svarbu į savo ugdymo procesą įtraukti naujus būdus ir inovacijas, kurie paskatina kiekvieną įsitraukti į bendrą veiklą, būti komandos nariu ir aktyviai bendradarbiauti tarpusavyje.

2019-11-14


Antrąją mokymų dieną „Esmovia“ centre kalbėjome apie „Design thinking“, kitaip sakant tokio mąstymo rūšį, kuomet sprendžiant įvairias problemas savo darbo aplinkoje mes ieškome visiškai naujų sprendimo būdų pajungiant visą savo kūrybiškumą. Bei aplankėme vieną iš žymesnių Valencijos objektų – „Okeanijos centrą“.

Mokytoja, dirbanti pagal priešmokyklinio ugdymo programą, Greta Strazdauskaitė

2019-11-13


Kėdainių lopšelio-darželio „Puriena“ pedagogės 2019 m. lapkričio 10–16 dienomis dalyvauja „Erasmus+ mobilumo projekto „Tarpkultūrinis bendradarbiavimas – pažangesnė ikimokyklinė įstaiga ir geresnė ugdymo(si) kokybė“ kvalifikacijos tobulinimo kursuose Ispanijoje.

Pakeisti teksto dydį
Pakeisti spalvų kontrastą