Menu Close

Netradicinė pamoka „Vandens temperatūros matavimas“

Bandymai ir eksperimentai – vienas aktyvių būdų pažinti mus supantį pasaulį, jie padeda nuo mažens ugdytis mokslinį raštingumą. Vaikas pažįsta pasaulį jutimais, protu ir vaizduote. Kas padeda? Artimiausios aplinkos pažinimas stebint, tyrinėjant, bandant ir atrandant pačiam. Siekis saugiai naudotis įvairiais įrankiais ir prietaisais. Todėl priešmokyklinio amžiaus vaikus nesunku sudominti bandymais ir eksperimentais, nes jie pateikiami įdomia žaidimo forma. Taip ir nutiko, kad Kėdainių lopšelio-darželio „Nykštukų“ grupės ugdytiniai su mokytoja Nijole Satkauskiene ir lydinčiais tėveliais vyko į Kėdainių „Atžalyno“ gimnazijoje vyksiančią netradicinę pamoką „Vandens temperatūros nustatymas“. Pamoką vedė fizikos mokytoja Vida Micevičienė. Jau buvo įdomu tai, kad ėjome į gimnaziją, į klasę, kur ant stalų laukė sudėtos reikiamos priemonės laboratoriniam darbui. Oi oi, kaip nedrąsu, bet mokytoja ir  talkinantys gimnazistai Martas, Benas, Deimantė padrąsino ir darbai buvo atlikti puikiai. Dėkojame mokytojai Vidai Micevičienei už pamoką, kur matavome šalto, karšto vandens temperatūrą, stebėjome per ekraną, kaip verdantis vanduo „burbuliuoja“ kaitinamas. Po bandymo mokytoja dovanojo kiekvienam po kortelę „Aš tyrėjas“ ir pripažino, kad jie jau mažieji tyrėjai. Įgyta patirtis leis vaikams lengviau subręsti kitokiai veiklai ir ugdyti aktyvų, savimi ir savo gebėjimais pasitikintį, sudarant prielaidą tolesniam sėkmingam ugdymuisi mokykloje. 
Mokytoja, dirbanti pagal priešmokyklinio ugdymo programą, Nijolė Satkauskienė
2019-04-01{gallery}news/XVI/AAR{/gallery}
Skip to content