Menu Close

eTwinning projektas „Pirštų mankštos ritmu“ („In fingers execise rhythm“)

Smulkiosios motorikos ugdymas(is) turi teigiamos įtakos kalbėjimo ir kalbos sutrikimams įveikti, todėl ši veikla yra ypač svarbi įveikiant minėtus sunkumus. Šįmet mūsų mokyklos-darželio „Puriena“ ugdytiniai dalyvavo eTwinning tarptautiniame projekte „Pirštų motorikos ritmu“. Projekto veiklos prasidėjo 2016 m. spalį ir baigėsi 2017 m. kovą. Prie mūsų inicijuoto projekto veiklų prisijungė partneriai iš Europos ikimokyklinio ugdymo įstaigų: ugdytiniai ir logopedė Zijada iš Bosnijos ir Hercegovinos, logopedė Ivanka ir jos ugdytiniai iš Kroatijos ir logopedės iš Lietuvos Lina ir Solveiga su mokiniais. Projekto metu dalinomės pirštukų mankštos pavyzdžiais, kurie būtų patrauklūs išbandyti 4–6  metų amžiaus vaikams projekto partnerių mokyklose. Patirtimi pasikeisti padėjo logopedžių pasirinkti IKT įrankiai. Besibaigiant projektui partneriai sukūrė plakatus „Pirštų mankštos ritmu Top 3“, kuriuose atsispindėjo projekto partnerių pasiūlyti ir kiekvienos logopedės ugdytinių išbandyti labiausiai patikusių pratimų trejetukai (TOP 3). Tikiuosi, kad projekte dalyvavusių ugdytinių ir mokinių į ugdymo turinį integruotos projekto veiklos paįvairino kasdienes pamokėles, praplėtė bendravimo ir bendradarbiavimo ribas, supažindino su technologijų įvairove. Šįkart kviečiu visus besidominčius kalbos ugdymu: pamankštinkime pirštukus – juk kartu su savo vaikais smagiau.
Logopedė metodininkė Gitana Danilevičienė
2017-04-04{gallery}news/XVI/IT{/gallery}
Skip to content