„Ankstyvojo mąstymo mokykla – mokymasis mokyti kitaip“

Titulinis / Naujienos / „Ankstyvojo mąstymo mokykla – mokymasis mokyti kitaip“

Ketvirtoji diena prasidėjo kartu su šių mokymų koordinatore Petra, kuri kartu su mumis diskutavo apie vaikų ir tėvų pasirengimą pradėti lankyti ugdymo įstaigą. Dalinomės užsienio šalių patirtimi, kaip bendradarbiaujame su vaikų tėvais bei kaip mokytojai dalinasi vaikų pasiekimais ar patiriamais sunkumais. Ryšys tarp vaikų, tėvų ir mokytojų yra labai svarbus, tik taip galime visi kartu pasiekti puikių rezultatų. Galiausiai antrąją mokymų dalį praleidome viename iš  La Lagunos parkų, kuriame atlikome kelis praktinius užsiėmimus, siekiant perprasti komandinio darbo svarbą, vienas kito supratimą. Kūrėme bendrą piešinį siekdami rasti harmoniją tarpusavyje. Įsitikinome dar kartą, jog veiklos lauko aplinkoje suteikia tikrai daug gerų ir teigiamų emocijų.

Mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą, Greta Stundžienė


Antra ir trečia mokymo kursų dienos buvo skirtos ryšiui tarp gamtos ir vaikų ugdymo, supažindinti ir suprasti Valforfo pedagogikos elementus. Visa informacija perteikta buvo neįprastoje aplinkoje: Anagos parke, kopiant į kalnus, šlapiais šlaitais bei leidžiantis atgal, stebint nuostabius vaizdus. Trečiadienį vykome į Santa Kruzo miestą ir Sanabria Garcia parke kartu su dėstytoja Orotava (profesionalia šokių mokytoja) aktyviai vykdėme edukacines veiklas naudojant kūną. Holistiniam ugdymui nėra ribų, reikia išnaudoti visas galimybes… to mokyti vaikus ir su jais aktyviai veikti kartu.

Mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą, Greta Stundžienė


„Erasmus+“ 1 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo mobilumo projektas „Ankstyvojo mąstymo mokykla – mokymasis mokyti kitaip“ jau prasidėjo nuo pirmadienio Ispanijoje, kur nagrinėjama „Holistinio požiūrio į ankstyvąjį ugdymą“ tema. Susirinko pedagogai iš Lenkijos, Vengrijos, Rumunijos, Čekijos ir Lietuvos. Tiesa, mūsų nedaug, bet kartu studijuoti mažoje grupėje yra lengviau. Išklausytas rimtas įvadas į holistinį švietimą, jo suvokimą, komandų formavimą bei neverbalinę komunikaciją.

Direktorė Birutė Naruševičienė

 

Skip to content